Travix streeft naar volledige selfservice in boekingsproces

Travix streeft naar volledige selfservice in boekingsproces

by Erik Bouwer
21 april 2017

21 april 2017 – Reisaanbieder Travix wil in de komende drie jaar naar een platform toewerken waarop klanten alles via selfservice kunnen regelen en zo min mogelijk contact hoeven op te nemen met de klantenservice. Travix is de partij achter aanbieders zoals CheapTickets, BudgetAir, Vayama, Vliegwinkel en Flugladen. Tijdens Multichannel 2017 heeft Marloes Vierhout van Travix aangegeven dat de customer journey op de websites van Travix in de toekomst steeds meer ingericht zal moeten zijn op self service. Het boeken en wijzigen van reizen moet dan volledig online kunnen verlopen; het bedrijf streeft naar zo min mogelijk klantcontact. Om telefoontjes te voorkomen wordt onder andere geïnvesteerd in een contextuele FAQ, die wordt aangepast aan de plek in de customer journey waar de klant zich begeeft. (Bron: Twinkle)

Technologie
Top